Humanity's Team
Forum for Humanity's Team i Danmark

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Sluk og luk

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Humanity's Team Forum Indeks -> Hvad sker der i Humanity's team Danmark
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Ejvind
Administrator

Indmeldt: 14. okt 2004
Geografisk sted: Hillerød

IndlægSkrevet: Man feb 04, 2008 9:37 am    Emne: Sluk og luk Besvar, med citat

Hej alle,

Der har ikke været nogen særlig trafik i dette forum i snart halvandet år. Jeg trækker derfor stikket ud og lukker.

Skulle nogen af jer have lyst til at fortsætte, bedes i sige dette til mig, så det hele ikke bare bliver slettet.

Der er en tid for alting, og dette er enden på Humanity's Team forum for mig. Meget passende var det sidste emne om hvilke forandringer vi er klar til at omfavne.

Hav et fantastisk liv Very Happy
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
mettekmoussa
Kigger

Indmeldt: 27. feb 2008
Geografisk sted: Næstved

IndlægSkrevet: Lør mar 01, 2008 11:19 am    Emne: hallooo oo Besvar, med citat

Kære Ejvind .. og ALLE andre der læser dette

Jeg så først Ejvinds indlæg her, EFTER jeg havde "meldt mig ind"

Jeg blev meget bedrøvet over at der ingen aktivitet er her i forumet,
jeg har ligesom haft "åndenød" siden.. og kan slet ikke få det ud af mit hoved .. derfor skriver jeg nu til jer alle

Jeg håber at intet vil blive slettet her i disse forums, der kunne være til gavn og måske virke opløftende på andre på deres vej

Selv om HT-DK virker på mig som om det længe har været en stille brise - der nu er gået over til det man en sommer dag kunne sige " åhh.. her ER ingen luft, ingen vind.." men det ER der jo ALTID.. så er det kun én beslutning fra at blive en orkan af kærlighed, der sendes og modtages

Er her nogle - er DU her..?
Vil DU (hvem-som-helst = ALLE) være til stede
- vise dig her
- måske få gang i et event (lille som stort, og hvad-som-helst)
- dele - modtage og give

HT-DK hjemmeside slettes... ??
-------------------------------------------------------------
... uanset hvad, hvordan, hvornår og hvorfor -
alting er perfekt, på den perfekte måde for alt og alle
--------------------------------------------------------------...
om DU der læser dette nu er "tilmeldt" her eller ej, er ALLE i hvert fald velkomne til at skrive, hvad du vil, til mig HER
(eller på min privat mail : mettekmoussa at yahoo.dk) (udskift at med @). Email ændret af Bent, så spammerne ikke kan høste den.
Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
cesare
Administrator

Indmeldt: 25. aug 2005
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Man mar 03, 2008 2:46 am    Emne: Der forsvinder ikke noget! Besvar, med citat

Hej EN

Velkommen til kære Mette.

1. Humanity's Team Danmarks website forsvinder ikke, og det gør indholdet af forummet heller ikke. Da jeg har ansvaret for ITsiden af tingene, så sørger jeg for den del, indtil vi finder på noget andet. Very Happy

2. Vi gør det der virker, og der har ikke været aktivitet i forummet i lang tid, bortset fra Ejvinds indlæg, så det er begrundelsen. Såfremt vi skal have et forum kørende, kræver det at nogen har lyst til at skrive og læse i forummet.
Det har ikke været muligt at udsende automatiske emails, når der kom et indlæg, i lang tid. Det kan være en af årsagerne til at der ikke har været aktivitet i forummet.

3. Eftersom jeg ikke forsvinder, så vil jeg stadig være en del af HT i lang tid fremover. Vi er forandring, og eftersom vi selv skaber det hele, så må vi bare vælge hvad vi ønsker, og manifestere det. Det vil altid være sådan at folks interesser skifter, så der er udskiftning i enhver forening af denne type, men der dukker altid nogen op med drive til at skabe nye, eller genskabe gamle ting(vi har været her så længe så vi kan vist ikke andet end genskabe).

4. Vi har mulighed for at oprette en mailing liste hvis der er interesse for det. Og har du andre ideer, så er de meget velkomne.

Tak min elskede ven, fordi du kommer nu, og minder mig om at jeg også ønsker at finde veje til at skabe noget mere/tættere kontakt med alle andre versioner af mig, som er interesseret i at skabe ENHED.
Og tak fordi du er kærlighed og har modet til at vise det.

Namaste

;0)Bent

PS: Jeg kan også nås på email bent at humanitysteam.dk (udskift at med @) eller tilmeldte brugere kan skrive via det interne email system her til min konto cesare.
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Humanity's Team Forum Indeks -> Hvad sker der i Humanity's team Danmark Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum