|
|
|
|
Humanity's Team Forum for Humanity's Team i Danmark
|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Ejvind Administrator

Indmeldt: 14. okt 2004 Indlæg: 314 Geografisk sted: Hillerød
|
Skrevet: Man feb 04, 2008 9:37 am Emne: Sluk og luk |
|
|
Hej alle,
Der har ikke været nogen særlig trafik i dette forum i snart halvandet år. Jeg trækker derfor stikket ud og lukker.
Skulle nogen af jer have lyst til at fortsætte, bedes i sige dette til mig, så det hele ikke bare bliver slettet.
Der er en tid for alting, og dette er enden på Humanity's Team forum for mig. Meget passende var det sidste emne om hvilke forandringer vi er klar til at omfavne.
Hav et fantastisk liv  _________________ Ejvind Jacobsen
* Vær den forandring du gerne vil se i verden * |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
mettekmoussa Kigger
Indmeldt: 27. feb 2008 Indlæg: 1 Geografisk sted: Næstved
|
Skrevet: Lør mar 01, 2008 11:19 am Emne: hallooo oo |
|
|
Kære Ejvind .. og ALLE andre der læser dette
Jeg så først Ejvinds indlæg her, EFTER jeg havde "meldt mig ind"
Jeg blev meget bedrøvet over at der ingen aktivitet er her i forumet,
jeg har ligesom haft "åndenød" siden.. og kan slet ikke få det ud af mit hoved .. derfor skriver jeg nu til jer alle
Jeg håber at intet vil blive slettet her i disse forums, der kunne være til gavn og måske virke opløftende på andre på deres vej
Selv om HT-DK virker på mig som om det længe har været en stille brise - der nu er gået over til det man en sommer dag kunne sige " åhh.. her ER ingen luft, ingen vind.." men det ER der jo ALTID.. så er det kun én beslutning fra at blive en orkan af kærlighed, der sendes og modtages
Er her nogle - er DU her..?
Vil DU (hvem-som-helst = ALLE) være til stede
- vise dig her
- måske få gang i et event (lille som stort, og hvad-som-helst)
- dele - modtage og give
HT-DK hjemmeside slettes... ??
-------------------------------------------------------------
... uanset hvad, hvordan, hvornår og hvorfor -
alting er perfekt, på den perfekte måde for alt og alle
--------------------------------------------------------------...
om DU der læser dette nu er "tilmeldt" her eller ej, er ALLE i hvert fald velkomne til at skrive, hvad du vil, til mig HER
(eller på min privat mail : mettekmoussa at yahoo.dk) (udskift at med @). Email ændret af Bent, så spammerne ikke kan høste den. _________________ Med og i lys og kærlighed
fra Mette Krøyer Moussa |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
cesare Administrator

Indmeldt: 25. aug 2005 Indlæg: 109 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Man mar 03, 2008 2:46 am Emne: Der forsvinder ikke noget! |
|
|
Hej EN
Velkommen til kære Mette.
1. Humanity's Team Danmarks website forsvinder ikke, og det gør indholdet af forummet heller ikke. Da jeg har ansvaret for ITsiden af tingene, så sørger jeg for den del, indtil vi finder på noget andet.
2. Vi gør det der virker, og der har ikke været aktivitet i forummet i lang tid, bortset fra Ejvinds indlæg, så det er begrundelsen. Såfremt vi skal have et forum kørende, kræver det at nogen har lyst til at skrive og læse i forummet.
Det har ikke været muligt at udsende automatiske emails, når der kom et indlæg, i lang tid. Det kan være en af årsagerne til at der ikke har været aktivitet i forummet.
3. Eftersom jeg ikke forsvinder, så vil jeg stadig være en del af HT i lang tid fremover. Vi er forandring, og eftersom vi selv skaber det hele, så må vi bare vælge hvad vi ønsker, og manifestere det. Det vil altid være sådan at folks interesser skifter, så der er udskiftning i enhver forening af denne type, men der dukker altid nogen op med drive til at skabe nye, eller genskabe gamle ting(vi har været her så længe så vi kan vist ikke andet end genskabe).
4. Vi har mulighed for at oprette en mailing liste hvis der er interesse for det. Og har du andre ideer, så er de meget velkomne.
Tak min elskede ven, fordi du kommer nu, og minder mig om at jeg også ønsker at finde veje til at skabe noget mere/tættere kontakt med alle andre versioner af mig, som er interesseret i at skabe ENHED.
Og tak fordi du er kærlighed og har modet til at vise det.
Namaste
;0)Bent
PS: Jeg kan også nås på email bent at humanitysteam.dk (udskift at med @) eller tilmeldte brugere kan skrive via det interne email system her til min konto cesare. _________________ "Du blev skabt til at være fuldkomment elsket, og fuldkommen værd at elske."
Deepak Chopra, Vejen til kærlighed. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
|