cesare Administrator

Indmeldt: 25. aug 2005 Indlæg: 109 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Tirs mar 13, 2007 11:30 pm Emne: 108 dage til Unconditional Love Tour. |
|
|
Hej kære vidunderlige venner.
The Unconditional Love Tour(ULT) bliver gennemført fra om 108 dage.
Fra 29. Juni og gennem hele Juli måned kører vi gennem Europa, så det er på tide at give jer noget information om denne mageløse tur.
Dette bliver en lang beskrivelse, så jeg håber du har tålmodighed og vil læse det hele alligevel.
Note: Jeg indsætter links til beskrivelser, videoer og billeder til slut i dette dokument så I kan få en bedre fornemmelse af hvad det drejer sig om.
Først en smule baggrundsviden. For at forstå helt hvad det er vi vil lave på ULT, har jeg lavet et word-dokument om vore venskabssamlinger.
Hvis du endnu ikke har deltaget vil jeg anbefale dig at læse det først her.
Og så til Unconditional Love Tour 2007.
Vi starter i vores tourbus fra danmark den 28. juni og kører til vort første stop i Sverige. Det er endnu ikke helt afklaret hvor arrangementet gennemføres i sverige, men dette bliver den 29.juni.
Efter dette tager vi til København og gennemfører arrangementet her, hvor vi regner med at være sammen i 3 dage, så der er rig mulighed også for dem der ikke kan deltage i touren til at møde alle disse prægtige mennesker og opleve den atmosfære jeg beskriver her.
I den måned vi bevæger os rundt kommer vi til
Sverige (byen ikke fastlagt),
København,
Berlin,
Prague,
Budapest,
Split (Kroatien),
Strassburg,
London,
og slutter i Wales med nogle dages afslapning før vi kører hjem så vi er hjemme 29. Juli.
På alle disse destinationer gennenfører vi offentlige arrangementer af sang, dans, latteryoga, Angelshower, gratis knus og generelt oplyser stederne med kærlighed og glæde.
Det er muligt at vi arrangerer flere ting som har været på tale såsom filmforevisning og verdens største ballonskulptur, men i øjeblikket er det kun de førstnævnte ting der er fastlagt.
Der er brug for dig her.
Der er stadig mulighed for at deltage på selve touren, men der er også brug for en koordinator og nogle flere på ”jorden” når vi kommer til Danmark.
Der er mulighed for en enestående oplevelse her, så hvis du føler at din sjæl siger ja til at deltage, så skynd dig at melde tilbage til os.
Der er ikke vildt mange praktiske ting som skal laves i København, men det er svært for de af os som er med i bussen at arrangere dem samtidig.
De ting der skal arrangeres lokalt er ting som:
Jeg har bare oversat den engelske version her, så noget kan være uvæsentligt i DK.·
Fortælle pressen og medierne at vi kommer og forklare dem hvad denne tur handler om. Der vil formentlig komme materiale til dette brug.
Finde et sted at overnatte mens vi er her. Vi har nogle muligheder privat allerede, men hvis det skal være muligt at have lidt privatliv, så er det meget godt hvis nogle kan sove 2 og 2. De fleste steder bruger vi hoteller eller lignende, men lad os se hvad der kan stables på benene.
Skaffe tilladelse til at udføre vort arrangement på et godt sted såsom Rådhuspladsen eller noget andet, hvor der kommer mange mennesker. Også tilladelse til at køre en lille maskine til at skaffe strøm til højttaler anlægget.
Finde et sted hvor vi kan vaske tøj. Måske unødvendigt så tidligt på turen, men alligevel.
Finde et sted hvor vi kan købe mad og andet nødvendigt.
Finde et sted hvor vi kan parkere bussen og et sted at tømme toilettet, evt få elektricitet til at støvsuge bussen.
Skabe aftaler med HT’ere og andre om at komme til stede og deltage.
Som jeg har nævnt andetsteds, så har vi en mailing-liste som foregår på engelsk, hvor vi planlægger og fastlægger ting i forbindelse med ULT og den næste EFG som formentlig bliver omkring september/november i Holland.
Da jeg ikke orker at håndtere spammere hele tiden, så oplyser jeg ikke adressen her, men hvis du ønsker at være på mailinglisten så skriv en personlig mail til mig via det interne system her i forum’et.
Tak fordi du er her, du vidunderlige version af gud, så vi andre kan opleve hvor prægtig du er.
Kærlig hilsen
;0)Bent
Links til beskrivelser, video og billeder.
Billeder fra vore friendship gatherings kan findes i vort fotoalbum her
Beskrivelser fra friendship gatherings kan findes i vort friendship forum. Du behøver ikke at registrere dig, da vi er fuldstændig transparente, så du kan se alt uden at registrere. Der er ikke så meget aktivitet i forummet, eftersom vi bruger en mailing-liste til snakken lige nu.
Du kan finde vort friendship forum her
Der findes derudover beskrivelser fra nogle af samlingerne her i dette forum under
Hvad sker der i Humanity’s Team Danmark og
HT internationalt.
Vore venner fra Tyskland lagde denne video fra vort Angelshower i Berlin på YouTube her
Her er en video fra Hero Square i Budapest, hvor vi begyndte også at have en gratis knus kampagne med.
Meld hurtigt tilbage hvis du vil hjælpe med at arrangere ULT i DK, enten til Ejvind eller mig.
;0)Bent _________________ "Du blev skabt til at være fuldkomment elsket, og fuldkommen værd at elske."
Deepak Chopra, Vejen til kærlighed. |
|