Humanity's Team
Forum for Humanity's Team i Danmark

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Tippe - ny deltager

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Humanity's Team Forum Indeks -> Præsentation af deltagere i HT
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Tippe
Kigger

Indmeldt: 03. mar 2007
Geografisk sted: Storkøbenhavn

IndlægSkrevet: Søn mar 04, 2007 10:53 am    Emne: Tippe - ny deltager Besvar, med citat

Hej humanity team
Jeg har siddet og læst en hel del i dette forum, da jeg efterhånden har tilbragt mange fornøjelige, eftertænksomme og lærerrige timer med CwG bøgerne, og savner nogle åndsfæller, som jeg kan diskutere med, beriges af og dele oplevelser med. Jeg ville også meget gerne deltage i en af grupperne, men har lidt svært ved at se om de fortsat eksisterer/fungerer, og om jeg kan komme med i en af dem. Glæder mig til at høre fra Jer.
omega
Forandrer

Indmeldt: 30. okt 2005
Geografisk sted: Nørrebro

IndlægSkrevet: Tors mar 08, 2007 5:36 am    Emne: Besvar, med citat

Hej Tippe....

Velkommen til.

Der er stadig møder - hver 14. dag Hos Ejvind i Hillerød.

Jeg tror faktisk der var møde i går aftes....jeg er lidt ude af trit med min kalender Smile

KH Mette
cesare
Administrator

Indmeldt: 25. aug 2005
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Man mar 12, 2007 4:07 pm    Emne: Tak fordi du valgte at finde os. Besvar, med citat

Hej Tippe.
Tak fordi du er kommet til os her.
Der er brug for dig, og din unikke version af livet.

Mht. grupperne, så har vi på et tidligere tidspunkt oprettet funktionelle teams, eftersom det blev foreslået på globalt plan. Vi har vist ikke været nok som har valgt at være aktive i HT til at kunne få disse teams til at fungere.

Ejvind studiegruppe i Hillerød fungerer udmærket, så den er en mulighed.

Jeg forsøgte at køre en studiegruppe i Husum i københavn i starten af 2006, men jeg havde vist ikke erfaring til at få det til at fungere, eller måske var det bare ikke interessant nok. Det er muligt jeg prøver igen senere, men lige nu har vi travlt med at arrangere Unconditional Love Tour (mere om dette andetsteds)

Kampagnegruppen har fungeret udmærket, men pga. tidsnød fra nogle deltageres side, har der ikke været møder i den sidste tid. Jeg forventer dog at den kommer i gang igen på et tidspunkt.

IT/Web-gruppen består i øjeblikket kun af mig og Ejvind. Da vi skal til at få forbedret vores website inden alt for længe, så er der brug for input på den front. Det er ikke så meget det praktiske arbejde med websitet der fylder, men mere et behov for deltagelse i at afgøre hvad og hvordan det skal præsenteres.

Nogle af os har deltaget i vore internationale friendship gatherings. Mere om dette i et andet indlæg om Prague, som jeg skriver i dag. Vores erfaring fra disse samlinger er, at det gør en meget stor forskel at mødes og kunne se hinanden i øjnene, give knus og i det hele taget udtrykke enhed når vi er sammen. Jeg har oplevet det som virkeliggørelsen af mine visioner om hvordan mennesket kan leve sammen.

Uanset hvad du har lyst til at deltage i er du meget velkommen. Det er min erfaring at det først er muligt at forstå rigtigt hvad det betyder at vi alle er et, når man oplever hvordan vi er sammen i den forståelse.

Tak fordi du har husket at vi havde en aftale om at mødes her og forandre verden, du fabelagtige version af gud.

Kærlig hilsen

;0)Bent
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Humanity's Team Forum Indeks -> Præsentation af deltagere i HT Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum