cesare Administrator

Indmeldt: 25. aug 2005 Indlæg: 109 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Søn sep 03, 2006 3:30 am Emne: Hvordan du registrerer dig som bruger i dette forum. |
|
|
Hej kære ven.
Du kan læse alt i vort forum uden at være registreret bruger.
Vil du have mulighed for at skrive et indlæg eller besvare et emne,
så er du nødt til at registrere dig som bruger først.
Her følger en vejledning i hvordan du gør det.
Dette er menuen fra toppen af forummet.
For at tilmelde dig skal du vælge knappen "Tilmeld"
Det første du ser er en såkaldt "Coppa" erklæring,
som er lovpligtig bl.a. i USA og derfor følger med denne forum-type.
Her skal du bare vælge "Jeg er indforstået med disse vilkår og over 13 år gammel", for at komme videre til registreringsformularen.
Registreringsformularen er opdelt i 3 dele og du behøver kun udfylde ganske få felter for at registere, men jeg vælger at gennemgå alle 3 dele her.
Den første del af formularen er "Registreringsinformation"
Her skal du vælge dig det brugernavn som du vil kendes under i forummet, skrive din email-adresse og skrive et kodeord 2 gange.
Til sidst skal du skrive bekræftelseskoden, som er vores sikkerhed for at det er et menneske der registrerer og ikke en SPAM robot.
BEMÆRK.
Den email som du angiver SKAL være korrekt og tilgængelig for dig. Du bliver først aktiveret som bruger når du har modtaget en aktiveringsemail som du så svarer på. Hvis din email adresse er ukorrekt bliver du aldrig aktiveret som bruger.
Den anden del af registreringsformularen er "Profil information"
Du behøver ikke udfylde nogen af disse felter, men de fleste vælger at udfylde felterne "geografisk sted", "beskæftigelse" og "interesser" for at give os andre bedre kendskab til dem.
Du kan også her oprette en underskrift som kan indsættes automatisk til sidst i dine indlæg.
Den sidste del af registreringsformularen omhandler dine indstillinger.
Billedet viser de anbefalede valg til indstillinger.
-Vis altid min email adresse til NEJ, fordi alle registrerede kan sende intern post til dig.
-Skjul min onlinestatus til NEJ, så andre kan se du er på og sende en intern besked.
-De tre næste til JA, så du får at vide når nogen svarer på et indlæg, eller sender besked til dig.
-Tilføj altid min underskrift indsætter automatisk den underskrift du definerede ovenfor i alle dine indlæg.
-Lad de næste 5 stå. Der er ingen bedre valg her.
-Tidszone skal sættes til GMT +1(CET/Europa) for at du får den korrekte tid på dine indlæg.
Tryk på knappen udfør for at færdiggøre registreringen.
Nu får du besked hvis der er obligatorisk information som mangler eller ikke fungerer (eksempelvis en email der ikke er korrekt), og ellers får du besked om aktiverings email'en som i følgende billede.
Når du har modtaget din aktiveringsemail og klikket på det medfølgende link er du klar til at logge ind på vort forum.
Tryk på knappen "login" i menuen.
Du ser nu login formularen hvor du skal indtaste dit valgte brugernavn og dit valgte kodeord.
OBS: Vi anbefaler ikke at lade systemet huske dit kodeord ved at vælge "Log mig på automatisk ved hvert besøg". Vi anser den løsning for at være en sikkerhedsrisiko på internettet.
Bemærk at når du er logget ind, så kan du i menuen se at knappen "login" er udskiftet med knappen "logout [dit brugernavn]"
Du er nu klar til at skrive og besvare indlæg i vort forum samt bruge vore interne email-funktioner.
Velkommen til.
Kærlig hilsen
;0)Bent _________________ "Du blev skabt til at være fuldkomment elsket, og fuldkommen værd at elske."
Deepak Chopra, Vejen til kærlighed. |
|